Monday, August 22, 2011

Haven Restaurant Look Out Point Ampang


Salam 1 Malaysia.

Bersempena birthday my wife last julai aritu, kami telah berkunjung ke Haven Restaurant di Look Out Point Ampang untuk sesi romantic candlelight dinner. Tempahan meja dibuat terlebih dulu sebab memang susah klu walk-in tambahan pulak malam minggu. Klu nk tahu mengenai tempahan blh search kt En Google taip Look Out Point Ampang. Kt situ ada no tel untuk proses tempahan.

Mmg seperti yang dijangkakan, pelanggan mmg ramai. Ada yang terpaksa menunggu sbb walk-in. Kami ni dengan slumber je datang dan terus ada meja. Lokasi meja jugak memang strategic, tingkat atas di hujung anjung. Terbentanglah panorama Bandaraya KL dengan lampu-lampunya. Memang nice view la..

Bab makanan semuanya telah diatur sbb ni kan pakej. Dari appetizer hinggalah pencuci mulut semua disediakan. Dan harganya jugak berpatutan RM 100++. Disebabkan appetizer yang agak sedap (udang tempura), kami nyaris-nyaris tak dapat nak habiskan main course iaitu Lamb Chop (main course ada beberapa pilihan). Pencuci mulut kami pilih banana split. Selesai makan sesi bergambar la pulak...tp susah la nk amik gambar berlatar belakangkan lampu2 cmtu..hihi..(aku je yg x pandai amik gmbr sebenarnya.)
 
Ni ada beberapa keping gmbr untuk tatapan semua. Bye!






 Birthday girl...

No comments:

Post a Comment