Sunday, October 11, 2009

Kasih murid kepada gurunya.

Salam..
hari tu aku terkejut bila Angela (murid Tahun 2) panggil nama aku masa keluar dari dewan makan..Bila aku sampai kt dia, "ckgu, nah.." kata Angela kt aku.."apa benda ni?"..aku tanya. Ingatkan surat bebudak mcm aku penah terima masa praktikum dulu..."Nanti la cikgu tengok.."kata Angela lalu terus berlari ke dewan makan..
Sambil jalan ke Bilik Guru, aku pun buka la kertas yang Angela bagi tu..




"oo,boleh tahan lukisannya.." walaupun tak la secantik mana tapi aku kagum gak sebab tu hasil lukisan murid Tahun2..sampai kt Bilik Guru, aku pn cerita la kt Cikgu Wafi kata ada budak kelas dia bagi aku lukisan ni..Cikgu Wafi pun gtau la yang lukisan tu bertajuk 'Cikgu Yang Saya Sayangi'.

waa..terharu siot...

1 comment:

  1. Aku suka cerita ni wei. 'Matron yang Saya Sayangi' takdak ka?

    ReplyDelete